پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رضوی مهر

حوزه/ امروز در منطقه بسیاری از افراد برای نابودی مسلمانان و پیروان اهل بیت(ع) متحد شده اند و داعش به عنوان فرزند اسرائیل و عربستان می خواهد نامی از شیعه باقی نماند، چرا که شیعه شناسنامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، شامگاه سه شنبه، در مسجد امام علی(ع) کوی سعیدیه همدان با اشاره به مظلومیت ائمه(ع) اظهار داشت: امیرالمومنین(ع) بسیار مظلوم بود و پس از پیامبر(ص) ظلم های فراوانی نسبت به ایشان روا داشته شد.

وی افزود: این که در زمان حیات یک امام معصوم به او تهمت و افترا بزنند و در اوج معنویت، بی یار و یاور بماند و امت او به بیراهه کشیده شود بسیار درناک و سخت است.

استاد حوزه علمیه قم به مظلومیت امام حسن مجتبی نیز اشاره کرد و ادامه داد: شخصیت امام حسن(ع) یک شخصیت با صلابت و شجاع است به گونه ای که ددر روایت آمده است که اگر مردم می خواستند عقل را مشاهده کنند در سیمای امام حسن(ع) می دیدند.

وی خاطر نشان کرد: امروز در منطقه بسیاری از افراد برای نابودی مسلمانان و پیروان اهل بیت(ع) متحد شده اند و داعش به عنوان فرزند اسرائیل و عربستان می خواهد نامی از شیعه باقی نماند، چرا که شیعه شناسنامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر افزود: در کشور بحرین آل خلیفه مزدور به دنبال آن است که شیخ عیسی قاسم یکی از رهبران امت اسلامی را از بین برده و نابود کند برای این هدف شوم خود به هر وسیله ای از جمله سلب تابعیت متوسل شده و می شود.

وی در ادامه افزود: لازم است که همه افراد در ماه رمضان نسبت به ذات احدیت توجه ویژه ای داشته باشند و تمام حواس و تمرکز خود را برای خداوند قرار دهند چرا که در روایات آمده است من عَبَد الله عبَّد الله له کل شی.

عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: همه مردم باید خود را مملوک خداوند بدانند و در همه حال امید به رحمت الهی داشته باشند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha