جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 386332
۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
شبهای قدر در هامبورگ

حوزه / مرکز اسلامی هامبورگ در شبهای قدر امسال، صحنه حضور با شکوه مسلمانان از ملیتهای مختلف بود که با تلاوت قرآن، قرائت دعای جوشن کبیر، عزاداری در رثای حضرت امام علی(ع) و مراسم قرآن به سر این شب نورانی را احیاء نمودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مرکز اسلامی هامبورگ در شبهای قدر امسال، صحنه حضور با شکوه مسلمانان از ملیتهای مختلف بود که با تلاوت قرآن، قرائت دعای جوشن کبیر، عزاداری در رثای حضرت امام علی(ع) و مراسم قرآن به سر این شب نورانی را احیاء نمودند.

این مراسم از ساعت 20 با تلاوت یک جزء از قرآن کریم آغاز و در ادامه برنامه های قرائت دعای جوشن کبیر، عزادرای، اجرای تواشیح، بیان احکام و سخنرانی برگزار گردید.

شایان ذکر است بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و پذیرایی افطار، مراسم قرآن به سر توسط حجت الاسلام والمسلمین رمضانی مدیر مرکز اسلامی هامبورگ برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری از مهمانان ویژه امسال در مراسم شبهای قدر در هامبورگ بود.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر نیز که برای سخنرانی دینی و فعالیت های تبلیغی به آلمان رفته است، سخنران مراسم مرکز اسلامی هامبورگ در ماه مبارک رمضان بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha