شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
راهپیمایی روز قدس

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: دشمن با آتش فتنه قصد انحراف افکار عمومی از مسأله فلسطین را دارد و بدین دلیل، مردم خوزستان در خیزشی عظیم همراه با رزمندگان «جبهه بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی» در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان هم‌زمان با فرارسیدن روز جهانی قدس، در بیانیه‌ای خواستار حضور همگانی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.

بنابراین گزارش، متن بیانیه بدین شرح است؛

امروز و پس از شش دهه اشغالگری سرزمین‌های فلسطینی توسط صهیونیست‌ها و از سویی، آغاز جنگی نیابتی توسط حکومت منحوس آل سعود علیه مردم مظلوم و بی‌پناه یمن، نبردی دیگر در سایر کشورهای اسلامی همچون سوریه، عراق، یمن، لیبی و حتی بحرین به‌وسیله گروه‌های تکفیری و مزدور استکبار جهانی آغاز شده است و همه این‌ها نشان از آن دارد که دشمن درصدد ایجاد آتش فتنه میان ملل اسلامی است.

آن چیزی که امروز بر همگان مُسَلَم است، انحراف ذهن‌ها و افکار عمومی جهانی به‌ویژه مسلمانان از اولین قبله مسلمین و مهم‌ترین مسأله جهان اسلام یعنی آرمان آزادی قدس شریف و به حاشیه راندن آن و نیز تأمین امنیت رژیم اشغالگر قدس، است.

در همین راستا، امسال به لطف و عنایت الهی «امت بزرگ رسول‌الله»، در پیروی از آموزه‌های جاودان امام راحل(ره) و لبیک به دعوت مقام معظم رهبری، روز جمعه مورخ 11 تیرماه جاری، مصادف با 25 رمضان المبارک، با خیزشی عظیم همراه با رزمندگان «جبهه بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی» و در حمایت از مردم مظلوم و بی‌گناه و آوارگان بی‌پناه فلسطین مقاوم، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی فریاد استقلال، آزادی، حقانیت و مظلومیت سر داده و می‌دهد و دوشادوش برادران دینی خود در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن و  جای‌جای فلسطین قهرمان و دیگر آزادگان جهان، با ظلم و کفر دجالان سفاک صهیونیست به مبارزه بر می‌خیزند.

وعده روزه‌داران و مردم استکبارستیز خوزستان قهرمان همگام با بیش از 850 نقطۀ از ایران اسلامی، روز جمعه مورخ یازدهم تیرماه و در مرکز استان از مقابل مسجد جزایری به سمت مصلی مهدیه کلان‌شهر اهواز رأس ساعت 11:00 صبح خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha