پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فلسطین

حوزه/ فلسطین گوشه ای از جهان اسلام است که اکنون بیش از ۶ دهه ظلم و کودک کشی را تحمل می کند و در این بین هیچ یک از نهادهای به ظاهر حقوق بشری دنیا، عکس العملی متناسب با توحش صهیونیست ها از خود نشان نداده اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین کریم حسین خانی به مناسبت فرارسیدن روز قدس با صدور بیانیه ای از مردم همیشه در صحنه آذربایجان غربی برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد، متن بیانیه به شرح ذیل است:

 مردم شجاع و ولایت مدار استان آذربایجان غربی اینک که در آستانه روز جهانی قدس قرار داریم یکبار دیگر طنین ماندگاری فلسطین عزیز در گوش ها زمزمه می کند که این امر، با صدای گام های استوار شما امت غیور در هم آمیخته است.

ابتکار امام راحل عظیم الشان در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس همواره آرمان فلسطین را نزد مسلمانان زنده نگه خواهد داشت. امت اسلامی با الگو گیری از ملت شریف ایران اسلامی همگام با برادران و خواهران ایرانی خود فرصت دفاع از مظلومیت مردم فلسطین را مغتنم شمرده و راه را بر شنیده شدن ندای مظلومان عالم هموار می نمایند.

روز قدس بهانه ای است تا ملت های مسلمان هرچه فریاد دارند بر سر اسراییل غاصب بکشند و آرزوی اضمحلال این رژیم را نمایند. فلسطین گوشه ای از جهان اسلام است که اکنون بیش از 6 دهه ظلم و کودک کشی را تحمل می کند و در این بین هیچ یک از نهادهای به ظاهر حقوق بشری دنیا عکس العملی متناسب با توحش صهیونیست ها از خود نشان نداده اند.

اینجانب به نمایندگی از ائمه جمعه استان ضمن دعوت از مردم شجاع استان جهت حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام می نمایم: امسال با عنایت به پیچیدگی اوضاع منطقه و در راستای دفاع از فلسطین پرشورتر از هرسال در صحنه حاضر خواهیم شد تا یکبار دیگر با امام راحل تجدید پیمان نماییم و دفاع از مظلوم را به منصه ظهور رسانیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha