پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عبدالرضا سروستانی بوشهر

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت: روز قدس فریاد دشمن شکن امت اسلامی علیه غاصبان صهیونیست و حامیان آنهاست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی اظهار داشت: روز قدس روزی است که حضرت امام، این روز را به این نام نامگذاری کردندند تا مسلمانان در اقصی نقاط کشورهای اسلامی متحد شوند و مواضع دینی و انقلابی خود را نسبت به غاصبان صهیونیست و حامیان آنان اعلام کنند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: شاهدیم که این لبیک گویی از طرف قاطبه مسلمانان جهان به ندای حضرت امام (ره) انجام شد و امروز هم مقام معظم رهبری پس از امام راحل با همان مواضع انقلابی خود در مقابل مستکبران ایستادگی کرده است و شاهدیم که همگان در مسیر امام و تبعیت از رهبری خود را برای این همایش دشمن شکن مهیا می کنند.

 وی اظهار داشت: در بعضی کشورهایی که خوی استکباری دارند توطئه های مختلفی علیه جهان اسلام دارند که حمایت همه جانبه از رژیم غاصب در قالب مجامع بین المللی و ایجاد اختلاف و نفاق و راه اندازی جنگ های نیابتی بین کشورهای اسلامی از پروژه ها و توطئه های آنان است.

حجت‌الاسلام سروستانی تاکید کرد: بعضی از سران کشورهایی که خود را خادم الحرمین می دانند در جهت حمایت از جبهه کفر در برابر اسلام قرار دارند و سرمایه های خود را در اختیار ظالمان قرار می دهند و علیه مسلمانان به کار می برند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: حرکت های تکفیری در جهان اسلام مولدهایی هستند که نطفه انان از جانب امریکا و هم پیمانانش است و تغذیه آنان از طریق بعضی از سران کشورهای اسلامی است.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی برای جلوگیری از رشد اسلام خواهی در میان کشورهای اروپایی و غربی با معرفی کردن چهره خشنی از اسلام در صدد منصرف کردن مردم از گرایش به اسلام هستند و با ایجاد نفاق و انحراف و جریانات تکفیری سعی در ایجاد پایگاهی برای خود در منطقه دارند.

حجت‌الاسلام سروستانی عنوان کرد: بر احاد مسلمانان لازم است با هشیاری کامل و دشمن شناسی در برابر دشمنان قرار گیرند و برای اقتدار اسلام در برابر کفر تلاش کنند و به ویژه مردم کشورهای اسلامی که حاکمان انها همدست با اسراییل است هشیار باشند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: بهترین مرجع برای انتخاب مواضع، قرآن کریم است که مردم کشورهای اسلامی با مراجعه به آیه شریفه 82 سوره مائده« لتجدن أشد الناس عداوة للذين آمنوا اليهود» در می یابند که سران انها چه کسانی همدست هستند و با چه کسانی می جنگند.

حجت‌الاسلام سروستانی اضافه کرد: روز قدس فرصتی است تا مسلمانان به خود ایند و با حضور اگاهانه خود در این همایش دینی و عمومی از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند و با زبان روزه در این مراسم معنوی و عبادی در برابر صف کفر قرار گیرند و اقدامات جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی و حامینانش را محکوم کنند.

وی تاکید کرد: اسلام متعلق به همه ادیان است و همه وظیفه دارند از این دین الهی حمایت کنند و پیروزی هم از ان مسلمانان است و امید است روزی برسد که قدس شریف از لوث رژیم اشغالگر آزاد شود و بدخواهان اسلام به زباله دان تاریخ سپرده شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: عموم مسلمین و به ویژه ملت ارزشمند ایران اسلامی که همچون نگینی درخشان در برابر مستکبران به خوبی ایستادگی کرد و آزادگی خود را اثبات کرده اند با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و لبیک گویی به فرمان رهبری ادای وظیفه خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha