چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
محاکمه فلسطینی ها توسط صهیونیست ها

حوزه/ معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: علمای اسلام از زمان اشغال قدس شریف تا کنون برای دفاع از حریم سرزمین های اسلامی و اولین قبله مسلمین از خود واکنش نشان داده اند و با اعلام انزجار، مسلمانان را به دفاع از قدس شریف دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر،حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا گفت: سرزمین بیت المقدس با توجه به جایگاه ویژه آن قداست خاصی در اسلام دارد که در طول تاریخ علمای اسلام به ویژه بزگان شیعه نسبت به این سرزمین حساسیت فوق العاده داشته و خواهند داشت.

 معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: علمای اسلام از زمان اشغال قدس شریف تا کنون برای دفاع از حریم سرزمین های اسلامی و اولین قبله مسلمین از خود واکنش نشان داده اند و با اعلام انزجار، مسلمانان را به دفاع از قدس شریف دعوت کردند.

وی اظهار داشت: در این خصوص فتاوای زیادی از علما و مراجع به ویژه حضرت امام خمینی (ره) موجود است که حجت را به همگان تمام می کند و پیام های امام خمینی (ره) از اغازین سال های مبارزه تا پایان عمر از درخشش ویژه ای برخوردار است.

حجت‌الاسلام محمودی نیا تصریح کرد: اعلام روز جهانی قدس توسط رهبر فقید و حکیم ایران اسلامی جرقه های امید در دل های مردم مبارز فلسطین زنده کرد و مسلمانان اکنون هم با تبعیت از موضع گیری های خلف صالح امام (ره)، رهبر معظم انقلاب به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه خواهند داد.

وی عنوان کرد: بصیرت و آگاهی و حضور مردم مسلمان جهان به ویژه مردم با منش ایران اسلامی در روز جمعه آخر ماه رمضان در راهپیمایی روز جهانی قدس رعب و وحشت را در دل سفاکان خونخوار و غاصب صهیونیستی ایجاد می‌کند و عزم دفاع و ادامه مبارزه و انتفاضه را در بین فلسطینیان مستحکم می کند.

 حجت‌الاسلام محمودی نیا اضافه کرد: یقینا این وعده الهی تحقق پیدا خواهد کرد که حق ماندنی است و ماندگار است و باطل رفتنی است و ما به لطف الهی شاهد دست و پا زدن رژیم صهیونیستی و هم پیمانان او در این برهه از زمان هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha