جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید رضی شکوری_ اما جمعه خوی

حوزه/ امام جمعه خوی گفت: صهیونیست‌ها در سال‌های اخیر با تلاش پشت پرده و ایجاد ترور و درگیری میان کشورهای منطقه و جهان اسلام و همچنین جنگ میان مسلمانان قصد دارند جنایات خود را به فراموشی بسپارند، اما نباید بگذاریم جنایات بزرگ صهیونیست‌ها به دست فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضی موسوی شکوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به نقش محوری انقلاب اسلامی در مبارزات فلسطین اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی تمامی معادلات استکبار در ارتباط با فلسطین و جهان اسلام را به هم ریخته، شعارهای ناسیونالیستی بی‌خاصیت عربی جای خود را به انتفاضه با محوریت مسجد دادند، رهبران فلسطینی با گرایشات چپی و مارکسیستی عملا منزوی شده و حزب الله و حماس با شعارهای اسلامی وارد صحنه شدند.

وی افزود: در نهایت تمامی قراردادهای استعماری و تحمیلی مانند کمپ دیوید، غزه و اریحا، شرم الشیخ و صلح آمریکایی اعراب و اسرائیل شکست خوردند و مقاومت روح تازه پیدا کرد.

امام جمعه خوی تصریح کرد: فلسطینیان جز جهاد و مبارزه علیه اسرائیل راه دیگری ندارند و خداوند انتقام مظلومان را از آمریکا  و اسرائیل خواهد گرفت، روز قدس باید به معنای درست کلمه گرامی داشته شده و برای فریاد کشیدن بر سر صهیونیست‌های غاصب، مغتنم شمرده شود که به عنایت و لطف خداوند به میزان زیادی دشمن را شکست خورده و به عقب‌نشینی وادار خواهد شد.

مدیر حوزه‌علمیه خوی بیان داشت: مردم ایران باید در روز قدس کاری کنند که برای دیگر ملت‌ها سرمشق شود و روزبه‌روز این پرچم را سرافرازتر و این کانون درخشندگی و نور را درخشان‌تر شود، تا عدّه بیشتری بتوانند استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: صهیونیست‌ها در سال‌های اخیر با تلاش پشت پرده و ایجاد ترور و درگیری میان کشورهای منطقه و جهان اسلام و همچنین جنگ مسلمانان قصد دارند جنایات خود را به فراموشی بسپارند اما نباید بگذاریم جنایات بزرگ صهیونیست‌ها به دست فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha