جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غلامحسین نوفرستی

حوزه/ حجت الاسلام نوفرستی اظهار کرد: خط مقدم جمهور اسلامی ایران سرزمین فلسطین، سوریه، لبنان، عراق و کشورهایی منطقه است که درگیر داعش شده اند و به طور کلی می توان گفت مرز جمهوری اسلامی ایران مزرهای جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو خبرنگار «حوزه»در بیرجند با اشاره به حضور مردم برای حمایت از مردم فلسطین اظهار کرد: امروز مردم ایران اسلامی زن و مرد، پیر و جوان با مشت‌های گره کرده  فریاد "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین سر داده اند.

استاد حوزه با اشاره به  افزایش مرزهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از مظلومان جهان تصریح کرد:  خط مقدم جمهور اسلامی ایران سرزمین فلسطین، سوریه، لبنان، عراق و کشورهایی منطقه است که درگیر داعش شده اند و به طور کلی می توان گفت مرز جمهوری اسلامی ایران مزرهای جهان اسلام است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خراسان جنوبی گفت: استکبار جهانی برای اینکه بتواند نگاه مردم را از سمت فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی منحرف کند، جریان داعش را راه انداخت.

 وی، مبارزه با داعش و تکفیری ها را وظیفه هر مسلمانی درجهان دانست و افزود: مبارزه با داعشی که برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی توسط استکبار بخصوص اسرائیل شکل گرفت.

حجت الاسلام نوفرستی تاکید کرد: امروز داعش در همان سرزمین های که حمایت می شود زمین گیر شده و شهدای ما و حمایت‌های نظام ما باعث شد در همانجا زمین‌گیر شوند.

 وی در پایان گفت: انشا الله اسرائیلی زیر 25 سال نابود خواهد شد  همان گونه که دست نشانده او داعش در حال نابودی نکبت‌بار در سرزمین های اسلامی توسط رزمندگان اسلام است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha