پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نابودی رژیم صهیونیستی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گفت: حضور ملت ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس پایه های حاکمیت ننگین رژیم صهیونیستی را سست کرده و به لطف الهی اسلام در جهان استمرار می یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام علی شیرازی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در شیراز با اشاره به پیام های حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: سردمداران رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند  برای پذیرفتن اسرائیل اگر تولید از مسلمانان  گرفته شود به آسانی زیر سلطه قرار می گیرند و تسلیم خواسته های ما می شوند.

وی افزود: بودجه ای که آمریکایی ها به حمایت از صهیونیست ها و از بین بردن ارزش های الهی و اسلامی  اختصاص داده اند یک پنجم بودجه این کشور است.

وی خاطرنشان کرد: شارون نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برای حفظ و بقای ملت یهود حاضر به کوچاندن و تبعید اعراب از سرزمین های  خود و نیز کشتار و سوزاندن آنان هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس تصریح کرد: حضور ملت ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس پایه های حاکمیت ننگین رژیم صهیونیستی را سست کرده  و به لطف الهی اسلام در جهان استمرار می یابد.

حجت الاسلام شیرازی ضمن تاکید به فرموده حضرت امام راحل  که برای مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی  و صهیونیست ها باید بسیج جهانی اسلام  تشکیل شود ، گفت: شگل گیری حزب الله لبنان، شکست برنامه های گروهک تکفیری مانند داعش درعراق، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی  و نیز حضور بسیج مردمی عراق و دیگر گروه های انتفاضه به برکت تشکیل بسیج امت اسلامی  است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اگر اسرائیل دست از پا خطا کند جمهوری اسلامی ایران حیفا و تل آویو را با خاک یکسان می کند و این بیان معظم له در موقع خاص عملیاتی و اجرایی می شود.

حجت الاسلام شیرازی درمورد پوشالی بودن قدرت آمریکای جهانخوار از دید گاه رهبر معظم انقلاب، ابرازداشت: نسل امروز و حداکثر نسل آینده سقوط آمریکا را خواهند دید.

وی در پایان به اوضاع بحرین اشاره کرد و بیان داشت: استکبار جهانی، آل سعود و دیگر تروریست ها بدانند حرکتی که در بحرین صورت گرفته به گفته فرمانده سپاه قدس مورد حمایت و پشتیبانی ایران اسلامی است  و این مسئله نشان دهنده به پایان رسیدن  دوران گردنگشی اسرائیل و آمریکا در منطقه است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha