چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حیدرفاروقی

حوزه/ مولوی فاروقی با تاکید بر این که وحدت، سبب کوتاه شدن دست استکبار جهانی از سرزمین های اسلامی می شود، گفت: تفرقه بزرگترین مشکل جهان اسلام است و این مسئله موجب از بین رفتن شوکت و قدرت مسلمانان می شود.

مولوی غلام حیدرفاروقی، امام جمعه اهل سنت بیرجند در گفتگو با  خبرنگار «حوزه»در بیرجند، به پیام های حضور ملت ایران اعم از شیعه و سنی در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: حضور یکپارچه و با وحدت مردم فقط پیام ایستادگی در برابر استکبار و نابودی اسرائیل را به جهانیان مخابره کرد.

وی، در ادامه هدف اسرائیل جنایتکار را فقط نابودی اسلام عنوان کرد و افزود: در شرایط کنونی تکفیری ها مسلمانان را می کشند و بدون شک گروهک های تروریستی مانند داعش را همین صهیونیست ها ایجاد کرده اند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند تصریح کرد: وظیفه هر مسلمانی در دنیا آن است که با اعلام وحدت و اتحاد در برابر رژیم اشغالگر قدس ایستاده و هر چه سریعتر این لکه ننگ را از دامن خاورمیانه برچینند، چرا که مبارزه با کفار پایانی ندارد و آنان دراصل با اسلام در حال مبارزه هستند.

مولوی فاروقی، کمک و دستگیری از مسلمانان مظلوم را راز موفقیت امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز هیچ سرزمین مظلومی با وجود اسلام ناب محمدی دیگر تنها نیست و باید بدانند مسلمانان تا پای جان از کشورهای مظلوم دنیا حمایت می کنند.

وی در پایان با تاکید بر این که وحدت، سبب کوتاه شدن دست استکبار جهانی از سرزمین های اسلامی می شود، گفت: تفرقه بزرگترین مشکل جهان اسلام است و برکسی پوشیده نیست که این مسئله موجب از بین رفتن شوکت و قدرت مسلمانان می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha