سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام بسطامی - پژوهش حوزه ایلام

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان ایلام از برگزاری دوره جامع علمی – تهذیبی تابستانی ویژه طلاب این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی اصغر بسطامی، مسئول اجرایی دوره تابستانی حوزه علمیه استان ایلام، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرارسیدن تابستان برنامه های اخلاقی، آموزشی و علمی خوبی برای طلاب استان برنامه ریزی شده است و ازجمله این برنامه ها می توان به برگزاری کلاس های فن خطابه و مداحی اشاره کرد تا طلاب با مسائل روز در قالب هنر و سبک های شیوا و رسا آشنا شوند.

وی، تابستان را فرصت بسیار خوبی برای تقویت بنیه علمی و اخلاقی و توانمند سازی طلاب دانست و افزود: جامعه از طلاب انتظارات فراوانی دارد، لذا باید با توانمند سازی آنان در عرصه های مختلف، زمینه جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به معرف اهل بیت(ع) فراهم تر شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان ایلام در ادامه به برگزاری دوره جامع تابستانی طلاب استان اشاره کرد و ابراز داشت: این دوره در بردارنده تمام مباحث حوزه در طول سال اعم از اخلاق، پژوهش و آموزش می باشد و در قالب آن کلاس های بسیار خوبی در برگزار می گردد.

حجت الاسلام علی اصغر بسطامی در پایان افزود: سعی شده است که با همکاری نهاد های ذیربط در پایان دوره جامع تابستانی،به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا شود.

انتهای پیام 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha