پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پرچم ‌آمریکا

حوزه/ جریان الوفاء الاسلامی از نیروهای انقلابی بحرین خواست با حضور آمریکا و انگلیس در بحرین مبارزه سیاسی کنند، زیرا این دو کشور مسئول سرکوب ها و جنایت های بحرین هستند و در تمام این جنایت ها شریک می باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان الوفاء الاسلامی با صدرو بیانیه ای از نیروهای انقلابی بحرین خواست با حضور آمریکا و انگلیس در بحرین مبارزه سیاسی کنند، زیرا این دو کشور مسئول سرکوب ها و جنایت های بحرین هستند و در تمام این جنایت ها شریک می باشند.

در بیانیه الوفاء آمده: ابزارها و وسائل سیاسی و میدانی زیادی برای مبارزه با اقدامات خصمانه اخیر آل خلیفه و هم پیمانان منطقه ای و غربی آنها وجود دارد که در روزهای آینده از جزئیات این اقدامات پرده برخواهیم داشت و این وسایل می تواند به حاکمان بحرین درسی فراموش نشدنی بدهد.

الوفاء افزود: پایمال کردن پرچم های آمریکا و انگلیس در جریان تحصن مردمی در شهر الدراز و سایر شهرها در ماه مبارک رمضان اقدامی به جا و مناسب و نوعی مبارزه سیاسی با حامیان نظام است که تاثیر زیادی دارد و این پیام را با خود دارد که هرگونه حضور نظامی و اقتصادی آمریکا و انگلیس در بحرین فاقد مشروعیت است.

در بخش دیگر از این بیانیه آمده: تمام اقدامات و تلاش های نظام بحرین برای مشروع نشان دادن خود بی فایده و بی ثمر است و نظام نتوانسته در میان مردم مشروعیت و محبوبیتی برای خود کسب کند.

الوفاء افزود: تنها سیاستی که آل خلیفه و حامیان آمریکایی و انگلیسی آنها در پیش گرفته اند، افزودن بر جنایت ها و سرکوب مردم و مبارزه با ارزش های دینی و هویت ملت اصیل بحرین و بستن مؤسسات دینی و تعرض به بزرگان دینی و ملی مانند شیخ عیسی قاسم است و در برابر آن مبارزه با حضور آمریکا و انگلیس در کشور می تواند سفیر آمریکا را وادار کند علیه نظام آل خلیفه به اقدامی عملی دست بزند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha