پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بانوان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) میبد از فعالیت ۴۰ بانوی مبلغ در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ در سطح مدارس دخترانه شهرستان میبد خبر داد.

مریم السادات نبوی در گفتگوی با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در یزد، اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان گردهمایی بانوان مبلغه و دانش آموخته حوزوی، به میزبانی مدرسه علمیه سطح دو حضرت زهرا(س) میبد برگزار شد.

وی افزود: بانوان مبلغه با هماهنگی آموزش و پرورش و به منظور ارتقای سطح آموزه های دینی دختران دانش آموز، هفته ای یک ساعت برای هر پایه تحصیلی، در هر مدرسه فعالیت داشته اند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) میبد تصریح کرد : تعداد 30 بانوی مبلغ در این طرح را در 40 مدرسه دخترانه اعم ار دبستان و دبیرستان اجراء کردند.

نبوی افزود: مصمّم هستیم همکاری بانوان مبلغه در سال تحصیلی 95-96 با مدارس شهرستان میبد حفظ و افزایش یابد وبه این منظور از بانوان فارغ التحصیل جدید برای پیوستن به این طرح دعوت شده تا با ظرفیت دو برابری در سال تحصیلی جدید فعالیت کنند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) میبد یکی از برنامه های آتی را راه اندازی گروه های تبلیغ مجازی برای پاسخگویی به شبهات اعلام کرد و افزود: این گروه ها در تابستان امسال راه اندازی می شوند.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha