جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید مهدی قریشی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:ماه خدا به پایان رسید و بساط میهمانی حق تا سال آینده برچیده شد؛ اما خوب می‌دانیم که درهای رحمت الهی بر روی بندگان صالح الهی همیشه باز است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی طی پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به مردم روزه دار آذربایجان غربی تبریک گفت.

وی در بخشی از این پیام آورده است: ماه خدا به پایان رسید و بساط میهمانی حق تا سال آینده برچیده شد؛ اما خوب می‌دانیم که درهای رحمت الهی بر روی بندگان صالح الهی همیشه باز است. رمضان فرصتی استثنایی بود که هرکس به اندازه توان خود از خوشه های رحمت الهی چید. هرکس در این ماه تلاش کرد، به اوج بندگی رسید و خوشا به سعادت بندگان مخلص خدا که قدر فرصت دانستند و در گرمای تابستان مجاهدت نمودند و نگذاشتند فرمان الهی بر زمین بماند.

وی گفت: رمضان ماه نیکی ها و پاکی ها بوده و هست، در این ماه قلب انسان رئوف می‌گردد و گرایش به خوبیها زیاد. رمضان تمرینی است برای یکسال آینده. برای روزهایی که شیطان در کمین نشسته تا خط انحراف را نشان خلایق الهی دهد و آنها را از رسیدن به الله باز دارد، تحفه این ماه تقو و رسیدن به قله های ایمان هدف آن است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد:  اینک که پس از یک ماه تلاش و ایستادگی به مقصد فطر رسیده ایم باید خود را برای مقابله با وسوسه های ابلیس آماده کنیم و با سلاح تقوا به جنگ طاغوت درون برویم. رمضان به ما آموخت که عده ای در این جهان گرسنه اند و نیازمند دستگیری مؤمنان. در طول سال سنت حسنه احسان و نیکوکاری را نباید فراموش کنیم و تا می توانیم در این راه اقدام نماییم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha