پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حمله داعش به حرم امامزاده سید محمد(ع) در عراق

حوزه/ بر اثر حمله عناصر داعش به حرم امامزاده سید محمد(ع) در عراق تاکنون ۳۰ نفر شهید شده‌اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» در حمله داعش به حرم امامزاده سید محمد(ع) در شهر بلد عراق حداقل ۳۰ نفر شهید و بیش از ۵۰ نفر مجروح شدند.

نیروهای داعش پنج شنبه شب به وسیله خمپاره به حرم این امامزاده جلیل القدر حمله کردند و سپس دو شخص انتحاری خود را در کنار بازار جنب این مکان مقدس منفجر کردند. به گفته مقامات عراقی نفر سوم انتحاری در درگیری ها کشته شده و کمربند انتحاری او نیز خنثی شده است.

طبق آخرین اخبار آتش سوزی بازار جنب امامزاده خاموش شده و شهدا و مجروحین نیز به مراکز درمانی منتقل شده اند.

لازم به ذکر است امامزداه سید محمد(ع) فرزند امام هادی(ع) جایگاه بسیار ویژه ای بین مردم عراق دارد و کرامات زیادی از آن جناب نقل شده است. وی به سبع دجیل (شیر دجیل) معروف است.

* تکمیلی

تعداد شهدای حمله داعش به امامزاده سید محمد در شهر بلد عراق به ۳۵ تن و تعداد مجروحین به ۶۵ نفر رسید

* تکمیلی

شورای استان صلاح الدین در پی وقوع انفجار تروریستی در حرم امامزداه سید محمد(ع)  و شهید و زخمی شدن بیش از ۸۰ نفر، سه روز عزای عمومی در این استان اعلام کرد.

حمله داعش به حرم امامزاده سید محمد(ع) در عراق

 

حمله داعش به حرم امامزاده سید محمد(ع) در عراق

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    0 0
    امریکا به عنوان سمبل شیطان و فرعون زمان ما هر چه می خواهد برای بقاء رژیم جعلی و بی ریشه اسرائیل تلاش کنه و برای زنده نگه داشتن داعش و دلگرمی رژیم های پوسیده همچون حکومت جنایتکار و دیکتاتور «آل سعود» ، «آل خلیفه»، «ترکیه»، « قطر» و «امارات» مستقیم و غیر مستقیم فعالیت کنه تا شاید اسرائیل چند صباحی بیشتر عمر کنه اما باید بداند با بیداری امت محمد(ص) و آزادگان جهان در کشورهای غربی، اروپایی و مخصوصا عربی انتقام سختی از شیطان بزرگ خواهند گرفت و این وعده الهی است « الا ان حزب الله هم الغالبون» و اینکه فرمود «و لقد كتبنا فی الزبور من بعد الذكر انّ الارض یرثها عبادی الصالحون»
  • منصورزبردست IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    0 0
    لعنت خدابراين منافقان كوردل سلام برمدافعان شريف حرم سلام برحسين عكهخودمدافع حرم حق برباطل است