چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بدحجابی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران کوثر قزوین گفت: دشمنان سرمایه گذاری فراوانی در رابطه با ترویج بی عفتی و کم رنگ نمودن ارزش های اسلامی درجامعه انجام داده اند و امروز وظیفه همه متولیان فرهنگی حساس و خطیر است.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم چیت سازان، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران کوثر قزوین، به مسئله ترویج عفاف وحجاب در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان سرمایه گذاری  فراوانی در رابطه با  ترویج بی عفتی و کم رنگ نمودن ارزش های اسلامی درجامعه انجام داده اند و امروز وظیفه همه متولیان فرهنگی حساس و خطیر است.

وی ادامه داد: امروز باید تلاش نماییم که مسئله عفاف و حجاب را در بین خانواده ها و بانوان جامعه اسلامی گسترش داده و از تاثیرگذاری تهاجم فرهنگی دشمن بکاهیم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران کوثر به نقش مهم و تاثیرگذار طلاب  حوزه های خواهران در موضوع عفاف و حجاب اشاره کرد و عنوان داشت: رسالت بانوان طلبه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بسیارسنگین است.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین ادامه داد: ازآنجایی که بانوان طلبه هم دین را  می شناسند و هم در عمل به وظایف دینی موفق هستند، درخصوص مساله فرهنگ عفاف و حجاب نیز به طورخاص، می توانند اثر گذار باشند.

چیت سازان تصریح کرد: طلاب خواهرمی توانند در مرحله اول خانواده ها و سپس با حضور حضور در بین اقشار مختلف مردم این موضوع مهم را فرهنگ سازی نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha