چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رقیه رزمجو

حوزه/ در کشورهای غربی با دسیسه رجال سیاسی خائن، بنیان خانواده را سست کردند تا جایی که عفت از میان برداشته شده و مردم از این همه بی بند باری به تنگ آمده‌اند؛ تحلیل گر غربی خانم جوانا فرانسیس اذعان ‌دارد که ما به زندگی عفیفانه ایرانیان غبطه می‌خوریم.

خانم رقیه رزمجو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، ضمن تبریک هفته حجاب و عفاف اظهارداشت: امروزه دنیای غرب در جهت از بین بردن کانون گرم خانواده تلاش‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد و این هدف را جز برنامه‌های اصلی خود قرار داده است و تلاش می‌کند میراث گرانبهای انسانیت را که همان اشرف مخلوقات است را به سرقت برده و او را به زنجیر بی بند و باری بکشاند.

وی  افزود: تاریخ شاهد است که در زمان پهلوی، این رژیم منحوس روز 17 دی ماه کشف حجاب را با توطئه انگلیس پی ریزی کرد و در 21 تیرسال 1315  نیز با به آتش کشیدن مسجد گوهرشاد که به این کار رضا شاه ملعون اعتراض کرده بودند، عده‌ای را به شهادت رساند.

 این کارشناس فرهنگی خاطرنشان کرد: در زمان حال نیز در کشورهای غربی با دسیسه رجال سیاسی خائن، بنیان خانواده را سست کردند تا جایی که عفت از میان برداشته شده است و خود مردم نیز از این همه بی بند باری به تنگ آمده‌اند، تحلیل گر غربی خانم جوانا فرانسیس اذعان ‌دارد که ما به زندگی عفیفانه ایرانیان غبطه می‌خوریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha