پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجاب و عفاف

حوزه/ احمدی زاده گفت: ۹۰درصد وصیت نامه شهدا در رابطه باحفظ حجاب و عفاف است و زنان با حفظ عفاف و حجاب مکر دشمنان را باطل کردند.

خانم احمدی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به اهداف گروه تروریستی داعش، اظهار داشت: برخی اعضای گروهک تکفیری داعش اعتراف کردند که هدف ما مهمتر از یزید و یزیدیان است چرا که ما اشتباه یزید را  که به زنان و کودکان رحم کرد، تکرار نمی‌کنیم تا پرچم شهدا با اقتدار و افتخار به اهتراز در آیند.

وی افزود: مکر استکبار، چپاول است و در این چپاول هر که را به دیدگاه خود صلاح بدانند مورد تهاجم قرار می‌دهند، حال زنان باشند یا کودکان، سرزمین باشد و یا فرهنگ و زمانی که دیدند در این راه نتوانستند پیروز شوند به خود اسلام حمله کردند.

همسر شهید مدافع حرم سردار هادی کجباف زاده با اشاره به سالروزحرکت قبیح رژیم پهلوی در مسجد گوهر شاد، تصریح کرد: حجاب، ابزار زن مسلمان است که استکبار با گرفتن آن زن را وسیله هوسرانی‌های خود قرار داده و با این کار عفت، ارزش و کرامت زن را مورد سوال قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: مسلمین باید بدانند که دشمن اصلی‌ترین هدفش ایران است و شام، عراق، لبنان و کشورهای دیگر بهانه است تا به ایران دسترسی پیدا بکند،اما با خلق فجر پیروزی در ایران اسلامی توسط فرزند صالح زهرای مرضیه(س) دین اسلام زنده شد و با زنده شدن اسلام، حجاب به زنان ما برگردانده شد و زنان ایرانی تبدیل به الگوی نمونه برای سایر زنان جهان شدند.

احمدی زاده تصریح کرد: هدف دشمنان این بود که ابتدا جلوی پیشرفت مسلمین را بگیرد و اموال مسلمین را غارت کند که خوشبختانه با بیداری و بصیرت مسلمین و علمای دین نقشه آنان نتیجه نداد.

وی بیان داشت: امروزه بایستی ما قدر امنیت کشور راکه در سایه تدبیر حکیمانه ولایت فقیه و خون سرخ شهدا به دست آمده بدانیم، شهداء رابشناسیم و راه آنان را ادامه دهیم و بدانیم که 90درصد وصیت نامه شهداء در رابطه باحفظ حجاب و عفاف است تا از آسیب در امان بمانیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha