جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت‌الله ممدوحی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار تلاش به منظور تبیین حقیقت و ماهیت شوم جریان وهابیت از طریق ابزارهای رسانه ای شد.

آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن تسلیت سالروز واقعه تخریب قبور مطهر ائمه مظلوم بقیع در هشتم شوال، ابراز داشت: امروز فعالان رسانه ای و کسانی دارای تریبون و یا قلم و رسانه هستند وظیفه دارند نگذارند جنایات کم سابقه و بلکه بی سابقه وهابیت در یک صدسال اخیر فراموش شود.

وی افزود: در این میان رسالت مهم علما و نخبگان حوزه این است که با استدلال علمی و بهره گیری از زبان منطق، دروغ بودن و ماهیت نادرست جریان وهابیت و افکار سران وهابی را برای عموم مسلمین بازگو کرده و جاهلین را از خواب غفلت خارج سازند.

استاد حوزه همچنین با بیان این که امروزه خطر جریان وهابیت و شیوع آن در قسمت های مختلف، کل جهان اسلام را تهدید می کند، اظهار داشت: ما باید از طریق ابزارهای علمی، رسانه ای و فرهنگی موجود به مقابله با اندیشه باطل و شوم وهابیت تکفیری بپردازیم به ویژه در شرایط حاضر که نمایندگان فکری و عملی این جریان یعنی داعشی ها در منطقه جولان می دهند و هر روز یک جنایت تازه می آفرینند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha