پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جلال رضوی مهر - مشاور رئیس سازمان اوقاف

حوزه/ نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه با انتقاد از حقوق‌های نجومی برخی از مدیران دولتی، گفت: این حقوق‌ها تضییع حقوق مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال رضوی‌مهر، امروز در همایش بسیجیان استان همدان که در مسجد آقاجانی‌بیگ این شهر برگزار شد، با تأکید بر ضرورت داشتن بصیرت، اظهار داشت: امروزه نقش افراد با بصیرت در جامعه بسیار تعیین کننده است. 

وی تأکید کرد: امروز دشمن با تمام قوای خود به دنبال به انحراف کشاندن ارزش‌های انقلاب است و باید نیروهای انقلاب با تمام توان در مقابل آن صف آرایی کنند. 

*جبهه مقاومت سنگر حراست از اسلام است

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه با بیان اینکه دشمنان اسلام با ایجاد آتش اختلاف و تفرقه در منطقه خاورمیانه به دنبال آن هستند که کشورهای اسلامی را در مقابل هم قرار دهند، گفت: دشمنان اسلام، اگرچه تمام توان خود را در این عرصه به کار گرفته‌اند، اما به لطف رهنودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب تا کنون توفیقی حاصل نکرده‌اند. 

وی ادامه داد: امروز جبهه مقاومت، سنگر حراست از انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی است و باید با تمام جدیت و اهتمام این سنگر اسلام را در همه زمینه‌ها تقویت کرد. 

*ضرورت توجه به کادرسازی نیروهای انقلابی

حجت الاسلام و المسلمین رضوی‌مهر در ادامه سخنان خود یادآور شد: یکی از مشکلات نیروهای انقلابی نبود کادر کارآمد است و این مشکلی است که باید افرادی که در این زمینه دغدغه دارند برای حل آن اقدام کنند. 

وی با بیان اینکه هر چقدر در زمینه کادر سازی فعالیت داشته باشیم به‌‌ همان میزان قدرت بیشتری خواهیم داشت گفت: کادرسازی با استفاده از افراد انقلابی و متعهد امری ضروری و لازم است. 

*انتقاد از فیش‌های نجومی برخی مدیران

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حقوق‌های نجومی برخی مدیران دولتی و بازخورد آن در جامعه خاطر نشان کرد: برخی مدیران دولتی با تضییع حقوق مردم به دنبال تأمین هوای نفس خود هستند و این در حالی است که بخش اعظم جامعه از بسیاری از نقصان‌ها رنج می‌برند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha