جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فیش حقوقی - فیش های حقوقی - فیش های نجومی - حقوق نجومی - حقوق های نجومی

حوزه/ حجت الاسلام ابوالفضل بهرامی گفت: مبالغ نجومی دریافت شده از سوی برخی مدیران، حقوق نیست، بلکه نوعی اختلاس است، چرا که حقوق میزان و معیار مشخص دارد.

حجت الاسلام ابوالفضل بهرامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی برخی مدیران که در فضای رسانه‌ای کشور مطرح و باعث واکنش مردم و رهبر معظم انقلاب به این موضوع شد، اظهار داشت: رفتار ما از طرز تفکر و ایدئولوژی ما سرچشمه می‌گیرد. 

وی با بیان اینکه برای انقلاب و نظام، یک ایدئولوژی تعریف شده است، تأکید کرد: لازمه پایبند بودن مسئولان به ایدئولوژی تعریف شده برای انقلاب، یک سری اعمال و اقدامات است. 

مدیر حوزه علمیه تویسرکان، تصریح کرد: متاسفانه باید گفت که در برخی مسئولان باور و اعتقادی به ایدئولوژی انقلاب وجود ندارد و اگر هم وجود داشته به صورت مقطعی و آن هم برای حفظ سمت و جایگاه بوده است و بعد از مدتی از این ایدئولوژی فاصله گرفته‌اند. 

وی افزود: مشکل فقط چند فیش حقوقی برخی مدیران نیست، بلکه مشکل اصلی این است، چرا افرادی که از ارزش‌های نظام و ایدئولوژی انقلابی دور هستند، سرکار آورده می‌شوند؟ 

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه مطرح شدن ماجرای مبالغ نجومی دریافت شده از سوی برخی مدیران تحت عنوان حقوق‌های نجومی، یک جنگ رسانه‌ای است، گفت: وقتی این مبالغ نجومی تحت عنوان حقوق مطرح می‌شود، یعنی این مبالغ را به عنوان حقوق قبول دارند، در حالی که این مبالغ اصلا حقوق نیست، بلکه نوعی اختلاس است، چرا که حقوق میزان و تعریف مشخص دارد.

استاد حوزه علمیه همدان در پایان خواستار برخورد ریشه ای با موضوع فیش های نجومی برخی از مدیران شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha