پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: برخی افراد انقلابی امروز در فراز و نشیب‌های سیاسی دچار تردید شده و حفظ مقام و موقعیت اجتماعی و سیاسی برایشان مهم‌ شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله سید احمد علم‌الهدی، امروز در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی- تربیتی امام رضا(ع) مشهد، گفت: برخی افراد انقلابی امروز در فراز و نشیب‌های سیاسی دچار تردید شده و حفظ مقام و موقعیت اجتماعی و سیاسی برایشان مهم‌ شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، باورمندی به توحید و مجاهدت با مال و جان را دو ویژگی بارز مومنان در بیان قرآن کریم عنوان کرد و ابراز داشت: پس از انقلاب اسلامی افرادی از انقلابیون در ویژگی مجاهدت تردید کردند و عرصه بهره برداری از ارزش ها و قدرت ها فراهم شد. این افراد دچار تردید می‌شوند که اگر پای جان و مال به میان آمد جهاد را باید ادامه داد یا متوقف کرد.

وی با اذعان بر این که ضرر تردید در جهاد از زیان تردید در باور بیشتر است، گفت: اگر تردید در جهاد به وجود آید فرد خودش را در کنار خدا مطرح می‌کند که سبب همه ریزش‌ها و مشکلات برای نظام و انقلاب می‌شود‌‌.

عضو مجلس خبرگان رهبری به حضور مقتدرانه و مداوم سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: امروز شاهد تحول عظیم سپاه در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در موقعیت سازنده اجتماعی و ابتکارها و اقدام های موثری در عرصه‌های گوناگون توسط سپاه پاسداران بوده‌ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha