پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام صفرعلی فتح‌اللهی

حوزه/ مسئول برگزاری امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان گفت: بیش از ۱۱۰۰ طلبه برادر این حوزه از شنبه در امتحانات شفاهی این مقطع تحصیلی شرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام صفرعلی فتح‌اللهی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد با اعلام این خبر گفت: امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول از شنبه 26 تیرماه به مدت 9 روز با حضور بیش از هزار طلبه آغاز می‌شود.

مسئول برگزاری امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه امتحانات شفاهی در محل مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می شود، ابراز داشت: 1150 تن از طلابی که سه شنبه و چهارشنبه  این هفته در آزمون کتبی شرکت کردند، مطابق برنامه اعلام شده در آزمون شفاهی نیز شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه 36 نفر از استادان درس خارج حوزه علمیه خراسان در ارزیابی علمی طلاب سطح 4 مشارکت دارند، خاطر نشان کرد: استادان و ممتحنان دعوت شده در 10 گروه به بررسی سطح علمی شرکت‌کنندگان می‌پردازند.

مسئول برگزاری امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان اضافه کرد: 6 نفر از استادان نیز مسئولیت بررسی تقریرات طلاب را بر عهده دارند.

وی با اشاره به برنامه ریزی این امتحانات در دو نوبت صبح و عصر، یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، روزانه حدود 120 نفر از طلاب این مقطع در ساعات 7:30 الی 11 و 16:30 الی 19 در آزمون شفاهی شرکت می‌کنند و عدم حضور طلاب در محل آزمون و در زمان تعیین شده، موجب محروم شدن آنان از امتحان می‌شود.

حجت‌الاسلام فتح‌اللهی ضمن متذکر شدن اهمیت دوچندان آزمون کتبی گفت: در تعیین نمره نهایی طلاب شرکت‌کننده، نمره آزمون کتبی و تقریرات ضریب 1 و آزمون شفاهی ضریب 2 خواهد داشت.

مسئول برگزاری امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان خاطرنشان کرد: پس از جمع‌بندی ارزیابی شفاهی و تقریرات طلاب و با در نظر گرفتن نمره کتبی، معدل کلی شرکت‌کنندگان در آزمون در پرتال شخصی هر طلبه در پایگاه اطلاع رسانی حوزه خراسان درج خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha