پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) نهبندان با تاکید بر اهتمام همگان بر اقتصاد مقاومتی گفت: مصرف تولیدات داخلی شکوفایی اقتصاد مقاومتی را در پی دارد.

حجت الاسلام جابری، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) نهبندان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای «حوزه»، در بیرجند با اشاره به اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ما باید اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک هدف نه شعار قرار داده و به آن عمل کنیم.

وی افزود: برای تحقق این هدف مستلزم تلاش همه ی مردم، تولیدکنندگان و مسئولان هستیم و این مهم به تنهایی از عهده دولت و یک نهاد امکان پذیر نیست؛ استفاده از تولید داخل نیازمند بسیج عمومی است تا زمینه خود کفایی در اقتصاد فراهم شود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) با اشاره به کیفیت کالا های داخل خاطرنشان کرد: تولید کنندگان نیز باید کالای مرغوب را وارد بازار کنند تا بتوانند هم مصرف کننده را راضی و هم زمینه صادرات محصولات ایرانی به خارج کشور فراهم شود.

 وی با اشاره به نقش مدیران در اقتصاد تاکید کرد: مسئولین نیز باید تولید کنندگان را حمایت کنند و از واردات بی رویه و کالا های نامرغوب  به کشور جلوگیری کرده و همچنین شدیدا با واردکنندگان کالاهای قاچاق مبارزه نمایند.

 حجت الاسلام جابری در ادام با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: ما باید پنج شاخص را برای انقلابی بودن داشته باشیم که این شاخص ها زمینه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی است .

وی پایبندی به مبانی و ارزش های انقلاب را زمینه ساز کمک به محرومین و رعایت عدالت دانست و گفت: اگر پایبند به ارزش های انقلاب باشیم دیگر شاهد مشکلاتی همچون فیش های نجومی حقوق ها نخواهیم بود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) نهبندان افزود: ما باید گوش به فرمان رهبر مان باشیم و فرامین ایشان را برای تحقق اهداف انقلاب که هدایت، امنیت و هویت پذیری است گام به گام اجرا کنیم.

وی در پایان با اشاره به عملکرد مدرسه امام صادق (ع) گفت: ما در تابستان دوره 45 روزه تبلیغی داریم  در ضمن آن طلاب به فعالیت های فرهنگی می پردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha