جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کتاب رد پای گرگ

نویسنده کتاب رد پای گرگ به تشریح ابعاد مختلف این کتاب که با موضوع راه های نفوذ دشمن در کشور منتشر شده است، پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حجت االله سروری در گفت و گو با خبرگزاری«حوزه»، گفت: کتاب ردپای گرگ (راههای نفوذ دشمن) از آثار جدیدی است که حاصل یک سال و نیم تلاش و تحقیق بوده است در ابتدای مردادماه روانه بازاز می شود.

این محقق حوزوی خاطرنشان کرد: بخش اول شامل نفوذ اعتقادی، بخش دوم، نفوذ فرهنگی، بخش سوم، نفوذ اقتصادی، بخش چهارم، نفوذ سیاسی و بخش پنجم نفوذ امنیتی است که این کتاب در160 به برررسی مباحث مورد مذکور پرداخته است.

نویسنده کتاب رد پای گرگ بیان کرد:« نفوذ دشمن» یکی از محوری ترین کلید واژه های است که رهبر انقلاب به عنوان یک دغدغه درطول سالهای گذشته به مناسبت ها با عناوین مختلف خصوصاً در دو سال اخیراشاره و مطرح کرده اند.

وی افزود: در این میان بي شك دشمن شناسي از محوري ترين مباحث در موضوع دفع تهديدها و دفاع از يك ملت به شمار مي آيد؛ مقام معظم رهبری در اهمیت این موضوع مي فرمايند: «يك ملت بايد دشمن را بشناسد، نقشه دشمن را بداند و خود را در مقابل آن تجهيز كند» ؛ برهمین اساس ایشان مکرر در مکرر به مسئولان مختلف و به جهات مختلف نفوذ در مراکز تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری تذکردادند.

حجت الاسلام والمسلمین سروری اظهارکرد: از آغاز پيروزي این انقلاب که فصل نوینی در تاریخ ملت بزرگ و غیرور بود،باعث شد که دستان قدرت هاي استكباري نظير آمريكا و انگلیس و... از سرزمین ايران اسلامی برای همیشه کوتاه گردید، دور جديدي از دشمني هاي نظام سلطه بر عليه این ملت و نظام اسلامي آغاز گرديد در طول سی و هشت سال که از عمر پرفراز و نشيب درخت به ثمر نشسته ايران اسلامي می گذرد همواره شاهد انواع و اقسام کینه توزیها، دشمني ها و فتنه آفرینی ها علیه نظام اسلامی را در کارنامه خود دارند.

وی گفت: با این حال در زمانه حساس کنونی برای ضربه زدن به انقلاب، نظام و مردم بشریف ایران به دنبال رخنه و نفوذ در پیکره انقلاب اسلامی هستند تا به تدریج آن را از درون بپوسانند. که البته به جرات می توان گفت، یکی از مهم ترین عوامل ناكامي بيگانگان در برابر ایران اسلامي درطول این سالهای متمادی، همیشه نگاه نافذ دیدبانان انقلاب یعنی؛ امام عظیم الشان(ره) و بعداز ایشان مقام معظم رهبری بوده که در شناسايي دشمنان و رصد کردن روش هاي دشمني آنها همیشه تذکر و هشدار داده اند؛ همه ی ما باید با تمام وجود باورمان بیاید که خطر نفوذ دشمن جدی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha