پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: دولت برای مبارزه با مفسدان اقتصادی و برخورد با آنها باید به صورت اساسی وارد عمل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی، شامگاه چهارشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی که در جریان سفر ربیعی، وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، به لرستان برگزار شد، با بیان اینکه دنیا محلی برای آزمایش و امتحان الهی است و باید در جهت خدمت به خلق الهی اعمال خود را انجام دهیم اظهارداشت: در این زمینه با مراجعه آیات و روایات الهی می توان بخوبی اهمیت و ضرورت رزق حلال را دریافت.

وی با اشاره به عنوان شعار امسال با محوریت اقدام و عمل، تصریح کرد:مدیران و مسئولان دولت باید با جدیت و برنامه ریری در جهت تحقق اهداف شعار سال قدم بردارند و زیرساخت های تحقق شعار سال را فراهم نمایند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه استان لرستان از جمله استان هایی است که به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی معرفی و انتخاب شده است، خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید با همت و تلاش و اقدامات منسجم و هدفمند استان را در اجرای موفق این برنامه یاری دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که استان لرستان استانی است که با توجه به پتانسیل ها در بخش های مختلف آمار بیکاری بالایی در کشور دارد تاکید کرد:در این زمینه  مسئولان باید اقدامات چشمگیری را انجام دهند، چرا که امروز رنج بیکاری جوانان در خانواده ها و شرمندگی آنها به عنوان مشکلی اقتصادی و روانی به شمار می آید.

وی با بیان اینکه دولت باید بطور جدی با مفسدان اقتصادی و فیش های حقوقی نجومی برخورد نماید، افزود:در این زمینه دولت باید وارد عمل شود و حق الناس و درد دل مردم را بشنود و اقدامات اساسی را انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه دستگاه قضا نیز باید بصورت جدی با مفسدان اقتصادی برخورد نماید، تصریح کرد: امروز برخی با فیش های نجومی زندگی می کنند و این در حالی است که کارگران شرمنده زن و فرزند خود هستند.

وی با اشاره به اینکه سفر مسئولان کشوری به استان باید تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را به همراه داشته باشد، افزود: باید پس از تصویب برخی برنامه ها شاهد رفع مشکلات اقتصادی و کاهش بیکاری جوانان در استان ها باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha