شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ مراسم  تودیع و معارفه رئیس دادگاه ویژه روحانیت قم

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگاه ویژه روحانیت قم با حضور شخصیت های حوزوی و قضایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ظهر امروز مراسم  تودیع و معارفه رئیس دادگاه ویژه روحانیت استان قم با حضور آیات مقتدایی دبیر دوم شورای عالی حوزه، نمازی، علوی بروجردی، حجج اسلام والمسلمین رئیسی دادستان کل ویژه روحانیت، کعبی، فقیهی، فرخ فال، زمانی، نواب، خلیلی، ربانی، طیبی فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع)، شخصیت های حوزوی و قضایی، معاون وزیر اطلاعات، استاندارقم و جمعی از مسئولان قضایی و استانی  در دادگاه ویژه روحانیت قم برگزار شد.

در مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمین جزایی به عنوان رئیس جدید دادگاه ویژه روحانیت ، آیت الله مقتدایی دبیر دوم شورای عالی حوزه در سخنانی با اشاره به اینکه رهبری فکری و هدایت معنوی جامعه بر عهده روحانیت است، اظهار داشت: بر این اساس روحانیت باید بیش از دیگران به تهذیب نفس بپردازد و از آلودگی ها پرهیز کند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین رئیسی دادستان ویژه کل روحانیت نیز در سخنانی با بیان اینکه امروز اثرگذارترین نهاد در کشور حوزه های علمیه است، ابراز داشت: این اثرگذاری از نگاه دشمنان پنهان نمانده است و به همین دلیل همواره آنها به دنبال نفوذ در روحانیت هستند.  

حجت الاسلام والمسلمین مجتهدزاده رئیس سابق دادگاه ویژه روحانیت قم نیز در سخنانی با قدردانی از همکاری، حمایت و مساعدت مراجع عظام تقلید، علما و مدیران حوزه های علمیه، گفت: دادگاه ویژه روحانیت قم در پرتو خدمت خالصانه خود بدون وابستگی به جناح بندی سیاسی و با سینه هایی مالامال از اسرار مگو و با دقت و انصاف به پرونده های مهم و جریان های انحرافی رسیدگی داشته است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین جزایی رئیس جدید دادگاه ویژه روحانیت قم نیز در سخنانی ابراز داشت: خدمات مسئولان سابق دادگاه ویژه روحانیت، مسئولیت خطیر بنده را بیش از گذشته سنگین کرده است. 

خاطرنشان می شود، در پایان این مراسم، از خدمات حجت الاسلام والمسلمین مجتهدزاده رئیس سابق دادگاه ویژه روحانیت قم قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/313/33     

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رامین پیشدار IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    1 0
    آیا روحانی مسجد باید به آدم ها توهین کنه...
  • مهدی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    1 1
    سلام ،شخصی بنام احمد حیدری که در دادگاه روحانیت پرونده دارد در گروههای مذهبی فعال در فضای مجازی (گروه دلنوازان مذهبی ومحبان الحسن در پیامرسان تلگرام را من می دانم حالا جاهای دیگر که الله اعلم) فعالیت شدید دارد و مبادرت به ایجاد شبه و حرفهای معاندین می نماید ،چرا جلوی این منحرف گرفته نمی شود