جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام یونس گلی معاون تهذیب حوزه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام، در حکمی، حجت الاسلام گلی را به عنوان "معاون امور طلاب و دانش آموختگان" حوزه استان منصوب و معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، با صدور حکمی، حجت الاسلام یونس گلی، معاون پیشین تهذیب حوزه ایلام را به عنوان "معاون امور طلاب و دانش آموختگان" حوزه استان معرفی کرد.

حجت الاسلام یونس گلی، خدمت به طلاب و سربازان امام زمان (عج) را توفیق بسیار بزرگی خواند و گفت: حوزه علمیه استان ایلام با وجود طلاب بسیار مستعد و توانمند، از پتانسیل بسیار بالایی  برخوردار است، تلاش جهت خدمت رسانی کامل، دقیق و به موقع در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: رویکرد معاونت امور طلاب و دانش آموختگان، رویکرد خدمت رسانی و ایجاد نشاط، شادابی و انگیزه در بین طلاب و اساتید برای پیشبرد اهداف حوزه های علمیه است.

معون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه ایلام، برنامه ریزی، اولویت بندی برنامه ها و خدمت رسانی مطلوب را از مهمترین راهبردهای این معونت برشمرد و افزود:  باید بتوانیم به یک اندازه مدارس را همگام و هماهنگ باهم به جلو ببریم، نه اینکه یک مدرسه از استان در نوک قلعه و بقیه از لحاظ امکاناتی جا مانده باشند .

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha