شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آزمون مصاحبه

حوزه/ حجت‌الاسلام عظیمی فر، از برگزاری مصاحبه حضوری سومین دوره پذیرش دانش‌پژوهان سطح ۳ علوم قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان در شهریورماه جاری خبرداد.

حجت‌الاسلام عظیمی فر، مدیر مدرسه علمیه سطح ۳ علوم قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به سومین دوره پذیرش سطح ۳ داوطلبین ورود به مدرسه علوم قرآن و حدیث، اظهار داشت: مدرسه علمیه علوم قرآن و حدیث چندی پیش برای سال تحصیلی ۹۵-۹۶ اقدام به برگزاری آزمون ورودی کرد و پس از برگزاری این آزمون افراد منتخب برای شرکت در مصاحبه فراخوان شدند.

وی بابیان این‌که زمان برگزاری مصاحبه حضوری مدرسه علمیه سطح ۳ علوم قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان، شهریورماه جاری است، گفت: إن شاءالله افرادی که در مصاحبه حضوری مدرسه علمیه امتیازات لازم را به دست می‌آورند، به‌عنوان دانش‌پژوهان سومین دوره تفسیر و علوم قرآنی حوزه علمیه خوزستان مشغول به تحصیل می‌شوند.

حجت‌الاسلام عظیمی فر، بابیان این‌که پذیرفته‌شدگان سومین دوره مدرسه علوم قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان، از سطح کشور هستند، اذعان داشت: مکان برگزاری کلاس‌ها در مدرسه علمیه دارالعلم آیت‌الله بهبهانی واقع در اتوبان آیت‌الله بهبهانی است که إن شاءالله همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، کلاس‌های آن با حضوری حداقل ۱۰ نفر از پذیرفته‌شدگان برگزار می‌گردد.

مدیر مدرسه علمیه سطح ۳ علوم قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان، بابیان این‌که خوزستان، یکی از استان‌های فعال در زمینه قرآن و فعالیت‌های قرآنی است، تصریح کرد: حوزه علمیه خوزستان در راستای تربیت دانش‌پژوهان متخصص در زمینه علوم قرآن و حدیث این مدرسه علمیه را راه‌اندازی کرده است که هم کنون سومین سال جذب دانش‌پژوهان را پشت سر گذاشته‌ایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha