جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ یزبک

حوزه/ شیخ یزبک بریدن سر کودک دوازده ساله فلسطینی به نام عبدالله عیسی در شهر حلب را محکوم کرد و گفت: آمریکا مسئول این جنایت است، زیرا آمریکایی ها از گروه نورالدین الزنکی حمایت می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله روز گذشته در خطبه های نماز جمعه در زیارتگاه حضرت خوله دختر امام حسین(ع) در شهر بعلبک از مردم لبنان خواست کشور را حفظ کنند و بدانند که همه وظیفه دارند آتش جنگ را از لبنان دور کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از سیاست نظام بحرین مبنی بر سرکوب و اعمال خشونت و استفاده از زور علیه مردم این کشور و همچنین سلب تابعیت از آیت الله عیسی قاسم انتقاد کرد.

شیخ یزبک سپس با پرداختن به مسائل سوریه، بریدن سر کودک دوازده ساله فلسطینی به نام عبدالله عیسی در شهر حلب را محکوم کرد و گفت: آمریکا مسئول این جنایت است، زیرا آمریکایی ها از گروه نورالدین الزنکی حمایت می کنند.

وی افزود: فلسطین کجاست و در وجدان مردم جهان چه جایگاهی دارد؟ آیا فلسطین فراموش شده؟ آنها در حال توطئه علیه فلسطین و مردم آن هستند، اما باید بدانند حقیقت در فلسطین و عراق و سوریه و بحرین و یمن و لیبی و تمام جهان عرب و اسلام هیچ گاه نمی میرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha