سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حرم کریمه اهل بیت(س)

برنامه هفتگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در هفته نخست مردادماه سال جاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، برنامه هفتگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در هفته نخست مردادماه سال جاری اعلام شد.

بر اساس این گزارش، در هفته جاری، آیین سخنرانی پیش از اذان ظهر و عصر با حضور حجج اسلام والمسلمین شاهرودی و احمدپور برگزار می شود. همچنین پس از نماز مغرب و عشا نیز حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، حسینی قمی، حسین زاده، اکرمی، فرحزاد و میرباقری به ایراد سخن می پردازند.
ویژه برنامه زمزم معرفت نیز همچون گذشته، یک ساعت و نیم به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار و حجج اسلام تراشیون، وحید پور، بیگدلی، رستم نژاد، ملکی، محمدی و نائینی پاسخگوی پرسش های شرکت کنندگان می باشند.
بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، دعای توسل این هفته، توسط هیئت جانبازان قم در روز سه شنبه، پنجم مرداد ماه جاری قرائت خواهد شد.

آیین قرائت زیارت عاشورا نیز در صبح روز پنجشنبه، هفتم مردادماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.
دعای کمیل این هفته پنجشنبه، بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد و مداحی حاج حسن اخباری و دعای ندبه در روز جمعه، هشتم مردادماه بعد از نماز صبح حجت الاسلام والمسلمین عرفان و مداحی حاج حسن اخباری قرائت می گردد.
ویژه برنامه های سخنرانی بخش خواهران نیز همه روزه صبح ها ساعت ۱۰ و عصر ها ساعت ۱۷ در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها حرم مطهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha