پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بازدید مدیر حوزه های علمیه از معاونت آموزش حوزه

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه با حضور در مجتمع شهید صدوقی از معاونت آموزش حوزه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله علیرضا اعرافی صبح امروز با حضور در مجتمع شهید آیت الله صدوقی از معاونت آموزش حوزه های علمیه بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات این معاونت قرار گرفت.

وی در این بازدید که حدود سه ساعت به طول انجامید، با حضور در بخش های مختلف معاونت آموزش شامل دفتر امور اساتید، اعزام و بانک اطلاعات اساتید، اداره جذب و به کارگیری، ثبت نام و امور اداری، واحد رایانه و فناوری اطلاعات، دفتر مدارک علمی، واحد مدارک علمی سطح سه و چهار، امتحانات شفاهی و کتبی، مسابقات علمی، اتاق اساتید، نظارت و برنامه ریزی امور آموزشی و مدارس، دبیرخانه، پذیرش و واحد صدور کد تحصیلی، دفتر آموزش و کمیسیون، اداره امور مدیریت های استانی، اداره کل برنامه ریزی و نظارت و اداره تاسیس و توسعه به ارزیابی و بررسی اقدامات صورت گرفته پرداخت.

مدیر حوزه های علمیه همچنین با حضور در مرکز آموزش زبان حوزه از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته این بخش تازه تاسیس قرار گرفت.

حجج اسلام والمسلمین فرحانی معاون آموزش حوزه، عباسی مدیر آموزش، روزبهانی مسئول امور اساتید، امیرخانی مسئول اداره تاسیس و توسعه، حسینی عارف مسئول مرکز آموزش زبان حوزه و مقنی نصرآبادی مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه هنگام بازدید آیت الله اعرافی از بخش های مختلف این معاونت به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته پرداختند.

در پایان این بازدید، آیت الله اعرافی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته، بر لزوم تلاش جدی تر این معاونت تاکید کرد.

خاطرنشان می شود آیت الله اعرافی مدیر جدید حوزه های علمیه تاکنون از خبرگزاری حوزه، مرکز فناوری اطلاعات و حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه های علمیه ، معاونت تبلیغ و معاونت آموزش بازدید کرده است.

انتهای پیام/313/33         

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha