شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی اکبر ناطق نوری

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شهر لواسان، از پذیرش ۶۰ طلبه جدید در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ خبر داد و گفت: این مدرسه ظرفیت پذیرش ۲۵۰ طلبه را دارد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خصوص پذیرش طلاب جدیدالوورود مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان تهران در سال تحصیلی ۹۶-۹۵، اظهار داشت: تا پایان سال گذشته حدود ۱۴۰ طلبه در سطح یک و سطح دو حوزه، در مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان مشغول به تحصیل بودند.

وی خاطرنشان کرد: امسال ۶۰ طلبه پایه یک را که از سوی مدیریت حوزه های علمیه استان تهران معرفی شده بودند، جذب کردیم تا از ابتدای طلبگی در این مدرسه حضور داشته و مدیران مدرسه نیز با تمرکز بیشتری مشغول به کار باشند.

تولیت مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) با بیان این که امکانات زیرساختی بسیار خوبی در این مدرسه فراهم شده است، افزود: البته مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان، ظرفیت پذیرش ۲۵۰ طلبه در حال تحصیل را دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در پایان افزود: مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان، در سال های اخیر شاهد یک تحول جدی در بحث های زیرساختی و آموزشی بود و قطعا فضای بسیار خوبی برای طلاب فراهم خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha