پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت:تربیت نیروی انسانی مومن ،متعهد و کارآمد از وظایف ذاتی نهاد آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی امروز در شورای آموزش و پرورش بروجرد با اعلام این مطلب گفت: آموزش و پرورش و متولیان این نهاد نقش اساسی و راهبردی در تربیت نیروی مومن،متعهد و کارآمد برای نظام دارند و در این مورد باید تمام همت خود را به کار گیرند.

وی با بیان اینکه آینده سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور و پیشبرد اهداف نظام نیازمند نیروی انسانی انقلابی و کارآمد است افزود: متولیان امر آموزش و پرورش باید با برنامه ریزی در جهت تعلیم و تربیت فرزندان این نظام گام بردارند و برای تحقق این امر خلوص نیت در انجام کار و دلسوزی اهمیت به سزایی دارد.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه باید با تغییر و تحول در سیستم آموزشی و به کار گیری روش های مفید و با کیفیت در جهت پرورش نیروهای انقلابی و متدین برای ادامه حیات نظام جمهوری اسلامی ایران گام برداریم تصریح کرد:در این خصوص نیز باید با جذب امکانات و نیروی انسانی برای امر تعلیم و تربیت برنامه ریزی منسجمی صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به این که شایسته سالاری و توجه به انتخاب نیروی کارآمد برای تعلیم و تربیت دانش آموزان نیز از دیگر وظایف آموزش و پرورش است، خاطر نشان کرد: مسئولان و متولیان این نهاد باید در گزینش معلمان و مربیان به شایسته سالاری و خلوص نیت و علاقه مربیان برای تعلیم و تربیت توجه ویژه ای داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی کشور نتیجه سهل انگاری در امر تربیت نیروی انسانی است، یادآور شد: باید با بهره گیری از فرصت آموزشی در مدارس و همچنین برنامه ریزی منسجم و هدفمند برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تربیت نیروی انسانی مخلص و کارآمد برای نظام همت نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha