شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید مهدی قریشی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: درون و برون مدیر اسلامی باید یکسان بوده و کار را برای خدا انجام دهد و زمانی که دوران مدیریتش به پایان رسید با سهولت از پست مدیریتی خویش کنار رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: خداوند در سوره مبارکه «اسراء» سه دستور کلیدی به پیامبر (ص) برای موفقیت در مدیریت جامعه اسلامی داده اند.

امام جمعه ارومیه افزود: یک مدیر نظام اسلامی باید ارتباط تنگاتنگ و عمیق با خداوند متعال و تهجد و عبادت شبانه داشته باشد.

  نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: از سوی دیگر، درون و برون مدیر اسلامی باید یکسان بوده و کار را برای خدا انجام دهد و زمانی که دوران مدیریتش به پایان رسید با سهولت از پست مدیریتی خویش کنار رود.

  امام جمعه ارومیه افزود: مدیر جامعه اسلامی برای موفقیت و پیشرفت خویش تنها باید از خدا یکتا کمک خواسته و به بنده محتاج نباشد.

 وی اذعان داشت: اگر یک مدیر اسلامی این سه عامل را مورد توجه قرار دهد، می‌تواند مدیریت موفقی را تجربه کرده و علاوه بر جایگزینی مظاهر حق در محیط پیرامون خویش، نواقصات را حل و فصل کند.

*به اقتدار نظام اسلامی بیاندیشیم

حجت‌الاسلام محمد داداش‌زاده، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی نیز در سخنانی گفت: باید در جامعه به دنبال تحقق آرمان‌های اسلامی بود و عاملی برای اقتدار و عزت روزافزون جامعه اسلامی باشیم.

  وی ادامه داد: گام نخست در هر جریانی نیازمند شناخت کامل و جامع و رسیدن به تعریف جامع بوده، خوشبختانه سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک مجموعه اثرگذار می تواند پاسخ جدی به نیازها و مطالبات مورد نظر را بدهد.

حجت‌الاسلام داداش زاده با تاکید بر اینکه ارومیه مامنی برای همگرایی و اخوت اقوام و ادیان مختلف است، تصریح کرد: علاوه بر آن، پیمان استواری میان اقوام و ادیان در این خطه وجود داشته و آذربایجان‌غربی دارای بیشترین تنوع گویش و ادیان در کشور است.

 وی بیان داشت: با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی دارای بیشترین مرز زمینی با سه کشور است، بنابراین باید هوشیارتر از گذشته با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی قدرتمندتر از گذشته حرکت کرد.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بی‌تردید تفاوت‌های قومی و مذهبی در آذربایجان‌غربی نیز می‌تواند به بهترین فرصت برای همبستگی و اخوت دینی بدل ‌شود.

 انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha