سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تروریست

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه محمدیه(ص) شیراز با تاکید بر این که آتش تروریست ها دامن حامیان آنها را گرفته است، گفت: کشورهای حامی تروریست ها تا زمانی که از حمایت گروه های تروریستی دست بر ندارد، در امان نخواهند بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین جواد حائری شیرازی، تولیت مدرسه علمیه محمدیه(ص) شیراز در جمع اساتید و طلاب این مدرسه با اشاره به حضور تروریست ها در منطقه، اظهار داشت: تروریسم پدیده ای است که از دیرباز جهان را نگران کرده است و با ویژگی انتقال سریع و پرشتاب و گسترش از کشوری به کشور دیگر متمایز شده است.

وی با اشاره به جنایات گروه های تکفیری تروریستی مانند داعش، افزود: کشورهای پشتیبان تروریست ها باید از تلاش برای تاثیرگذاری بر کشورهای دیگر و دخالت در امور داخلی آنها از طریق چنین ساز و کارهای نامشروع دست بردارند.

تولیت مدرسه علمیه محمدیه(ص) شیراز ادامه داد: در بسیاری از اوقات کشورهای پشتیبان تروریسم سعی می کنند تا نتایج به دست آمده از اقدامات تروریستی را در ویژگی سیاسی به کار ببرند و به عبارت دیگر آنها تلاش می کنند تا دستاورد سیاسی مهمی را از طریق تروریسم کسب کنند.

وی با تاکید بر این که آتش تروریست ها دامن حامیان آنها را گرفته است، ابراز داشت: کشورهای حامی تروریست ها تا زمانی که از حمایت گروه های تروریستی دست بر ندارد، در امان نخواهند بود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha