پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام جمالی حوزه خواهران بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام جمالی، زمان برگزاری جشنواره علمه حلی در استان بوشهر را آذرماه اعلام کرد و گفت: این جشنواره به لحاظ کمی و کیفی رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی، شامگاه شنبه، در نشست اعضای دبیرخانه دومین جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره)، به اهمیت مقوله پژوهش اشاره کرد و بیان داشت: اولین جشنواره علامه بلادی بوشهری سال گذشته به خوبی برگزار شد و با استقبال چشمگیر روحانیان، فضلا و طلاب خواهر و برادر بوشهری همراه بود.

دبیر دومین جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) افزود: با توجه به ضرورت افزایش کیفیت علمی آثار ارائه شده به دبیرخانه جشنواره، امید داریم با به تجربه به دست آمده توسط طلاب و روحانیون از جشنواره سال گذشته پیش بینی می کنیم که آثار این دوره از جشنواره در مقایسه با آثار سال گذشته به لحاظ کیفی پیشرفت داشته باشد.

وی با بیان اینکه موضوعات جشنواره همان موضوعات سال گذشته است، گفت: با توجه به تاکیدات مهم مقام معظم رهبری بر حوزه علمیه انقلابی در سال 95، تصمیم گرفته شد این موضوع هم به موضوعات سال گذشته برای انجام تحقیق و ارائه مقاله علمی اضافه شود.

حجت الاسلام یوسفی، زمان برگزاری جشنواره علامه بلادی را آذر ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: زمان دقیق برگزاری و نیز مهلت ارسال آثار متعاقباً اعلام می شود.

برپایه این گزارش، در این جلسه سایر اعضای دبیرخانه به بیان نقطه نظرات خود جهت برگزاری هرچه بهتر این جشنواره پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha