شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تبلیغ حوزه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به نبود روحانی در بسیاری از مناطق دورافتاده، از برگزاری اردوی آموزشی رابطان فرهنگی حوزه استان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه گفت: متأسفانه بسیاری از مناطق دور افتاده فاقد روحانی و مبلغ می باشند، لذا در راستای آگاه سازی مردم و به روز رسانی اطلاعات دینی آن ها حضور و فعالیت رابطین و فعالان فرهنگی می تواند نقش بسزایی در جهت تبیین و ترویج دین اسلام داشته باشد.

وی ادامه داد: حوزه علمیه کرمانشاه مشتاقانه و با جدیت به آموزش رابطین فرهنگی در مناطق روستایی و دورافتاده می پردازد تا برنامه های ضدفرهنگی و شبهه افکنی دشمنان و ظهور فرقه های ضاله نتواند عقاید خانواده های ایرانی را به سمت زوال و پوچی بکشاند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه همچنین از برگزاری اردوی آموزشی تفریحی رابطین فرهنگی کرمانشاه خبر داد و گفت: این اردو آموزشی تفریحی در ادامه سلسله برنامه های رابطین فرهنگی، در اردوگاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان صحنه برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی فر افزود: این اردو به مدت دو روز و با حضور 40 رابط فرهنگی جهت تقویت بعد اخلاقی اعتقادی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی و همچنین هم افزایی بیشتر میان رابطین فرهنگی برگزار گردید.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال، شنا و تنیس روی میز بخشی از برنامه های ورزشی این اردو بود که در پایان این مسابقات از نفرات برتر با اهداء جوایز تقدیر به عمل آمد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به برنامه های آموزشی و فرهنگی این اردو اظهار داشت: مسابقات قرآن، برپایی نماز جماعت، کارگاه های آموزشی عقاید و احکام و کلاس های اخلاق در راستای تقویت بنیه دینی اخلاقی رابطین فرهنگی با حضور حجت الاسلام امیر حسین ابوالفتحی، نماینده طرح هجرت حوزه علمیه کرمانشاه صورت گرفت.

وی یادآور شد: متأسفانه بسیاری از مناطق دور افتاده فاقد روحانی و مبلغ می باشند، لذا در راستای آگاه سازی مردم و به روز رسانی اطلاعات دینی آن ها حضور و فعالیت رابطین و فعالان فرهنگی می تواند نقش بسزایی در جهت تبیین و ترویج دین اسلام داشته باشد.

حجت الاسلام محمدی فر در پایان ابراز داشت: حوزه علمیه کرمانشاه مشتاقانه و با جدیت به آموزش رابطین فرهنگی در مناطق روستایی و دورافتاده می پردازد تا برنامه های ضدفرهنگی و شبهه افکنی دشمنان و ظهور فرقه های ضاله نتواند عقاید خانواده های ایرانی را به سمت زوال و پوچی بکشاند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha