جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم افتتاحيه دوره اختبار و تثبيت سال تحصيل حوزه سمنان

حوزه/ مراسم افتتاحيه دوره اختبار و تثبيت سال تحصيلي ۹۶-۹۵ حوزه علميه سمنان، با حضور طلاب، اساتید و مسئولان حوزه استان، در بسطام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام  والمسلمين سید علی مهدي نژاد، مدير حوزه علميه استان سمنان، در این مراسم گفت: طلبه باید راه انبیا را به درستی ادامه دهد و به درس و تهذيب توجه ویژه ای داشته باشد.

 وی با اشاره به ضرورت پاسخگویی عالمانه به شبهات، از طلاب خواست تا با جدیت درس بخوانند و در راستای رفع شبهات جامعه، خود را به علوم روز مجهز کنند.

آيت الله اشرفي از علمای سمنان نیز در این مراسم با اشاره به روايتي از امام رضا عليه السلام، گفت: حضرت می فرمایند "خداوند رحمت كند كسي كه امر ما را احياء كند، سوال كردند چگونه ؟ حضرت فرمودند با رساندن علوم ما اهل بيت به شيعيانمان".

وی بر ضرورت تلاش طلاب در عرصه تحصیل علم و تهذیب، تصریح کرد: طلاب باید از همان آغاز طلبگی، با جدیت به درس و بحث بپردازند تا بتوانند در جامعه اثرگذار باشند.

حجت الاسلام گلپايگاني، معاون آموزش حوزه علمیه استان سمنان نیز به تشريح برنامه هاي دوره اختبار و تثبيت پرداخت و گفت: در اين دوره 120 نفر براي حضور در مدارس علميه استان آمادگي لازم را پيدا خواهند كرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha