جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سعید الشهابی

حوزه/ پادشاه بحرین به خوبی می داند زمان او به سر رسیده و پایان این معرکه به سود مردم رقم خواهد خورد و این انتقام جویی های آل خلیفه دست و پا زدن در وقت اضافه است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دکتر سعید الشهابی از انقلابیون بحرینی و منتقدان نظام آل خلیفه گفت: آل خلیفه از روش های عقب مانده و تاریخ گذشته برای پایان دادن به تحصن منطقه الدراز در مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم استفاده می کند.

وی افزود: نیروهای امنیتی آل خلیفه برای شکستن تجمع الدراز از روش هایی مانند تهدید مردم، تشدید محاصره نظامی منطقه و نشر شایعات بی اساس استفاده می کنند.

الشهابی گفت: البته از راه های مختلفی می توان دشمن آل خلیفه را شکست داد که در مقدمه تمام راه ها یاد خدا و توکل بر او و کوچک شمردن دشمن و حضور در صحنه است؛ چرا که انقلاب ها با حضور مردم در میدان پیروز می شوند و با این حضور است که می توان بر سلاح دشمن غلبه کرد و از این رو از مردم می خواهم بدون ترس و وحشت در میدان حضور مستمر داشته باشند و بدانند که هرکس سستی و تنبلی به خود راه دهد، گور خود را حفر کرده است.

این فعال انقلابی در پایان سخنان خود از اتحاد مردم در برابر آل خلیفه تجلیل کرد و گفت: پادشاه بحرین به خوبی می داند زمان او به سر رسیده و پایان این معرکه به سود مردم رقم خواهد خورد و این انتقام جویی های آل خلیفه دست و پا زدن در وقت اضافه است؛ چراکه توحش حیوانات وحشی در آستانه مرگ افزایش می یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha