پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام طهماسبی

حوزه/ امام جمعه شهرستان البرزگفت: نماز جمعه در جامعه اسلامی به عنوان رسانه ای مهم و تاثیر گذار است که با هیچ رسانه دیگری با آن قابل قیاس نیست.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه» از قزوین حجت الاسلام طهماسبی در جلسه  شورای اداری این  شهرستان ، به  سالگرد اولین  اقامه نماز جمعه در کشور اشاره کرد وگفت: اهمیت نماز جمعه به  حدی است که  خدای تبارک وتعالی یکی از سوره های قر آن را به  نام این  روز نازل فرموده  است که  این نشان  دهنده اهمیت  بالای  این نماز می باشد.

امام جمعه  شهرستان البرز تصریح کرد: نماز جمعه  نماز حاکمیت  ولایت و سنگر اساسی درمقابل  تهاجم  فرهنگی همه  جانبه  دشمن می باشد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: نماز جمعه یک اجتماع  بزرگی است که  در آن برای نماز های جماعت در شهر واستان هم  برنامه ریزی  شده است لذا باید تلاش نماییم که هر هفته این نماز عبادی وسیاسی را باشکوهتر از هفته های قبل  در شهر خود برگزار نماییم.

امام جمعه البرز به نقش تاثیر گذار ائمه جمعه در کشور اشاره و اظهارداشت: ائمه جمعه  سراسر کشوربه  عنوان زبان گویای  ولی فقیه مسئولیت  بسیار مهمی در تربیت  جامعه به  خصوص نمازگزاران  شرکت کننده در نماز جمعه  دارد.

وی یادآور شد:  البته خود ائمه جمعه  نیز  باید بصیرو آگاه  باشند و درسطح  بالایی ازتقوا بوده و مطالب مورد نیاز مردم را بیان کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha