جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجله صورت الحسین

حوزه/ بخش تبلیغات بین الملل وابسته به حرم مطهر امام حسین علیه السلام ششمین شماره از مجله صوت الحسین به زبان ترکی را منتشر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، بخش تبلیغات بین الملل وابسته به حرم مطهر امام حسین علیه السلام ششمین شماره از مجله صوت الحسین به زبان ترکی را منتشر کرد.

صباح الطالقانی سردبیر این مجله ضمن اعلام این خبر گفت: این مجله ترکی با هدف نشر مفاهیم و معارف اهل بیت علیهم السلام در میان ملت های دیگر منتشر می شود و این فعالیت ما در راستای رسالت پیامبر اسلام محمد(ص) و روابط انسانی میان انسان ها و نشر ارزش هایی مانند عدالت و مهربانی و صلح و دوری از خشونت و افراطی گری و غلو صورت می گیرد.

وی افزود: این مجله در استانبول و سایر شهرهای مهم ترکیه توزیع می شود و امیدواریم دایره توزیع آن گسترش یابد و البته هم اکنون نیز این مجله میان برخی دانشگاه ها و مؤسسات فکری، فرهنگی و دینی و برخی شبکه های ماهواره ای نیز توزیع می شود.

طالقانی گفت: شعبه تبلیغات بین الملل حرم حسینی، فصل نامه های دیگری را نیز به زبان های فرانسوی، آلمانی، انگلیسی، فارسی و اردو منتشر می کند و تمام این مجلات در کشورهای هدف مربوط به خود توزیع و منتشر می شود و علاوه بر این نسخه عربی، انگلیسی، فرانسوی و فارسی پایگاه اینترنتی آستان مقدس حسینی نیز در دسترس تمام علاقمندان قرار دارد و این پایگاه مرتب با مطالب جدید، به روز می شود و کاربران می توانند از این مطالب نیز استفاده کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha