پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست مدیرکل بنیاد مهدویت با آیت‌الله موسوی جزایری

حوزه/ در نشست مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) با آیت‌الله جزایری مطرح شد که خوزستان فعال‌ترین استان در زمینه فعالیت‌های مهدوی در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) کشور با آیت‌الله جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اعضای ستاد شهرستانی بنیاد فرهنگی مهدی موعود خوزستان برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از تلاش‌های دفتر این بنیاد در استان خوزستان، گفت: بنیاد فرهنگی مهدی موعود استان خوزستان توانسته فعالیت‌های خوبی در زمینه آگاهی بخشی در جامعه انجام دهد که در نتیجه این فعالیت‌ها، خوزستان به‌عنوان یکی از مراکز نمونه کشور در زمینه فعالیت‌های مهدوی انتخاب شده است.

حجت‌الاسلام متوسل، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج)، با اشاره به بودجه فعالیت‌های فرهنگی این بنیاد در سطح کشور، اظهار داشت: بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) هیچ‌گونه بودجه و یا منبع مالی و غیردولتی ندارد و فعالیت‌های خود را با استفاده از ظرفیت‌های استانی پیگیری و اجرا می‌کند.

وی بابیان این‌که دفتر بنیاد مهدویت خوزستان، از سال 1387 در این استان تأسیس و راه‌اندازی شد، تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که در حدود 8 سال از فعالیت این دفتر، خوشبختانه برنامه‌های خوبی صرفاً با استفاده از ظرفیت استانی صورت گرفته و این مهم نشان از توانمندی آقای پورفرجی، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود خوزستان است.

بر اساس این گزارش، در بخش پایانی این نشست، آیت‌الله موسوی جزایری، با تأکید بر این‌که هرچه برای حضرت مهدی(عج) کار و تلاش کنیم، بازهم کم است، اظهار داشت: امروزه خوشبختانه یکی از بحث‌هایی که در سطح کشور، نسل جوان جامعه را به خود جذب کرده، مسأله مهدویت و ظهور دوازدهمین امام شیعیان است، که باید از فرصت پدید آمده استفاده‌های بیشمار برد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha