پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری گفت: یکی از بیشترین سؤالاتی که برای جوانان اهمیت دارد، در خصوص مسأله مهدویت است، به همین دلیل لازم است که روحانیون و کارشناسان مهدوی نسبت به فرقه‌های نوظهور حساس بوده و ذهن جوانان واکسینه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، امروز در نشستی با مدیر بنیاد مهدی موعود(عج)، با تأکید بر این‌که مسأله مهدویت نسبت به گذشته، از اهمیت بیشتر و والاتری برخوردار است، تصریح کرد: امروز متأسفانه یک جریان استعماری با عنوان «جریان یمانی» به راه افتاده که یکی از پایگاه‌های اصلی آن خوزستان است.

امام‌جمعه اهواز، با اشاره به این‌که ریشه اصلی جریان یمانی از شهر بصره عراق آغاز به کار کرد، گفت: سردسته اصلی این جریان یکی از مزدوران آمریکایی بود که پس از انتشار فتنه یمانی در برخی کشورهای اسلامی، به پایگاه‌های آمریکا واقع در قطر پناه برد و هم‌اکنون یا آنجاست و یا در خود واشنگتن به سر می‌برد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، بابیان این‌که استعمارگران در این رابطه سابقه دیرینه و تجارب فراوانی دارند، گفت: یکی از بدیهی و بارزترین تجارب آنها، مسأله بهائیت بود که در حدود 150 سال پیش آن را به راه انداختند و امروز به مرکزیت اسرائیل و در شهر حیفا همچنان به فعالیت‌های تفرقه انگیزانه خویش ادامه می‌دهند.

وی بابیان این‌که هرچه برای حضرت مهدی(عج) کار و تلاش کنیم، بازهم کم است، اظهار داشت: امروزه خوشبختانه یکی از بحث‌هایی که در سطح کشور، نسل جوان جامعه را به خود جذب کرده، مسأله مهدویت است، که باید از فرصت پدید آمده استفاده‌های بیشمار برد.

آیت‌الله موسوی جزایری، بابیان این‌که جوانان نسبت به مسأله مهدویت توجه خاصی دارند، اذعان داشت: پس از بررسی‌هایی صورت گرفته مشخص شد یکی از بیشترین سؤالاتی که برای جوانان اهمیت دارد، در خصوص مسأله مهدویت است؛ به همین دلیل لازم است که روحانیون و کارشناسان عرصه مهدویت نسبت به فرقه‌های نوظهور حساس بوده و ذهن جوانان واکسینه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha