پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
استکبار جهانی

حوزه/ مدیر مدرسه شهید دستغیب شیراز با تاکید بر اینکه امت اسلامی با اتحاد بر هر مشکلی فائق می آیند، گفت: استکبار جهانی از این موضوع آگاه بوده و هرگز اجازه اتحاد به مسلمین را نمی دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام قاسم الهی صدرشیرازی، مدیر مدرسه علمیه شهید دستغیب در جمع طلاب این مدرسه با تاکید بر اهمیت مسئله وحدت در اسلام، اظهار داشت: انسان در هر کاری باید عقل خود را داور کند و از عواطف و احساسات دور شود تا در نهایت راز و رمز همه ی این موفقیت ها را که توحید است را درک کند.

وی با تاکید بر این که استکبار جهانی از اتحاد امت اسلامی هراسان است، افزود: آنچه برای ما مهم است، پیوند روحی است. اگر دشمنان فرصت می دادند که جهان اسلام از پیوند روحی خود بهره بگیرد و از ولایت طاغوت خارج شود، دنیا گلستان می شد و سپاهیان کفر و ظلم نابود شده و توطئه های مسیحیت و یهودیت صهیونیست خنثی می شد.

مدیر مدرسه علمیه شهید دستغیب شیراز بیان کرد: امروز جهان اسلام نیازمند همدلی و همزبانی برای حل مشکلات خود است.

حجت الاسلام الهی صدرشیرازی با تاکید براینکه وطن اسلامی در مرزهای جغرافیایی نمی گنجد، بیان داشت: امروز همه مسلمین باید برای داشتن امت اسلامی واحد در سراسر جهان تلاش نمایند که در این مسیر وظیفه علما و طلاب بسیار سنگین است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha