شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام متوسل ، مدیر کل بنیاد مهدویت کشور

حوزه/مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج)، با تأکید بر این‌که سیاست بنیاد مهدویت کشور، بهره‌گیری از حمایت‌های نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌هاست، اظهار داشت: روحانیون از تبیین فرهنگ مدوی غفلت نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمود متوسل، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج)، امروز در دیدار آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، گفت: در طول این 15 16 سالی که بنیاد تشکیل شده، خوزستان یکی از استان‌های فعال در این زمینه بوده که خوشبختانه در طول این 8 سالی که از عمر افتتاح آن می‌گذرد، سوابق خوبی را از خود بر جای گذاشته است.

وی با اشاره به بودجه فعالیت‌های فرهنگی این بنیاد در سطح کشور، اظهار داشت: بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) هیچ‌گونه بودجه و یا منبع مالی و دولتی ندارد و فعالیت‌های خود را با استفاده از ظرفیت‌های استانی پیگیری و اجرا می‌کند.

مدیرکل بنیاد فرهنگی مهدی موعود، بابیان این‌که دفتر بنیاد مهدویت خوزستان، از سال 1387 در خوزستان تأسیس و راه‌اندازی شد، تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که در حدود 8 سال از فعالیت این دفتر، خوشبختانه برنامه‌های خوبی صرفاً با استفاده از ظرفیت استانی صورت گرفته و این مهم نشان از توانمندی آقای پورفرجی، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود خوزستان است.

حجت‌الاسلام متوسل، بابیان این‌که دفتر بنیاد مهدویت خوزستان، توانسته به‌خوبی از ظرفیت علما و روحانیون برای ترویج مهدویت در جامعه بهره ببرد، اذعان داشت: سیاست بنیاد مهدویت کشور، بهره‌گیری از حمایت‌های نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌هاست و هرگونه فعالیت و حرکتی که قرار است در استان‌ها شکل گیرد، باید تحت اشراف آنان باشد؛ چراکه اگر قرار است بحث مهدویت در کشور مطرح شود، باید این بحث گره خورده با ولایت‌فقیه باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha