چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
خانواده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حجت بن الحسن(عج) شیراز، از برگزاری کارگاه تخصصی بررسی راههای ایجاد مسئولیت پذیری در این حوزه خبر داد.

حجت الاسلام سیدکامل رضایی، در گفتگو با خبرگزاری حوزه در شیراز گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ایجاد یک محیط خانوادگی سالم، به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه حجت بن الحسن(عج) شیراز و به منظور آشنایی طلاب با این مقوله مهم، کارگاه تخصصی بررسی راه های ایجاد مسئولیت پذیری در خانواده چهارشنبه 6 مردادماه 95 ساعت 11 در این حوزه علمیه برگزار می شود.

وی افزود: در این کارگاه، حاضرین با موانع ایجاد بی مسئولیتی در خانواده آشنا و چگونگی فراگیری رفع مشکلات را فرا گرفته و مدیریت مدرسه پیرامون مسائل جاری خانواده، تربیت فرزندان در بعد آموزشی، مسئولیت پذیری به ایراد سخن خواهد پرداخت.

مدیر مدرسه علمیه حجت بن الحسن(عج) شیراز بیان کرد: در محیط خانواده تلاش بر این است که همه ی اعضاء که با یکدیگر زندگی می کنند مسئولیت خود را به خوبی انجام دهند. اما گاهی در بسیاری از خانواده ها دیده می شود که انجام برخی مسئولیت ها را وظیفه دیگری به حساب آورده و اگر خلاف واقع رفتار شود او را محکوم و سرزنش می کنند.

استاد حوزه علمیه شیراز یادآور شد: بنابراین با توجه به مسئله مهم و با ارزش مسئولیت پذیری طلاب و روحانیون با این مفاهیم آشنا شده و سپس آن را در زندگی خود به کار می برند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha