شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نکونام

حوزه / طرح تقویت مبانی اعتقادی، در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن، در استان چهار محال و بختیاری کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد،  حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به آغاز طرح تقویت مبانی اعتقادی در استان به مدت 27 شب  گفت: بیست و سومین دوره از  برنامه‌های طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی، جهت مبارزه با تهاجم فرهنگی ان‌شاءالله به حُول‌وقوِّه‌الهی از پنجم مرداد در مهدیه مصلای شهرکرد آغاز و حُول محور جوان و سبک زندگی اسلامی و همچنین اسلام ناب و ضرورت و مفهوم انقلابی ماندن و انقلابی بودن، مورد بحث قرار می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری در ادامه افزود: این دو موضوع هر دو از موضوع‌های مهم و ضروری است. این که جوان از دیدگاه اسلام چه جایگاهی دارد و جامعه چه نوع نگاهی و چه میزان باید به جوان توجه جدی و عمیق داشته باشد و خود جوان چه نگاهی باید به خود و جایگاه خودش از منظر اسلام داشته باشد و همچنین این معنایی که مقام معظم و معزز رهبری  تاکید کردند که باید انقلابی بمانیم، جایگاهش در اسلام ناب چیست و کجاست؟ چون ما همه چیز را می‌خواهیم از منظر اسلام نگاه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این طرح که اکنون بیست و سومین دوره آن آغاز شده است از سال 1372 در سامان آغاز و شش سال در سامان بود. بعد در گلپایگان ادامه پیدا کرده است و الان هم در شهرکرد این توفیق را داریم که این برنامه‌ها ادامه پیدا می‌کند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه طرح تقویت مبانی اعتقادی برنامه‌ای است که مورد عنایت شخص مقام معظم رهبری است، یادآور شد: وقتی بنا شد بنده به استان چهارمحال و بختیاری به عنوان نماینده حضرت ایشان بیایم، توصیه مؤکدشان در همان آغاز این بود که «آن چه را در سامان داشتید و آن چه در گلپایگان بود، حتما در استان این برنامه‌ها را ادامه بده چرا که تقویت ایمان و دین ضرورت جامعه است»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha