جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کارگروه های علمی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، از راه‌اندازی کارگروه‌های علمی در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: این کارگروه‌ها متشکل از طلاب نخبه مدرسه با هدف پرورش طلاب تخصص محور در زمینه‌های مختلفی همچون اصول، راه‌اندازی شده اند.

حجت‌الاسلام سید علی جزایری، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به راه‌اندازی کارگروه‌های علمی در این مدرسه، اظهارداشت: این کارگروه‌ها متشکل از طلاب نخبه مدرسه علمیه هستند که با هدف پرورش طلاب تخصص محور در زمینه‌های مختلفی همچون اصول، راه‌اندازی شده است.

وی بابیان این‌که برای عمق بخشی به این کارگروه‌ها، از اساتید درس خارج استان استفاده کرده‌ایم، گفت: تعمیق پژوهش و تحقیق در موضوع علم اصول یکی از کارکردهای این کارگروه‌ها در سال گذشته بود که امسال نیز ادامه خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه اهواز، با اشاره به تغییر روحیه طلاب پس از شرکت در این کارگروه‌ها، خاطرنشان ساخت: خوشبختانه پس از برگزاری این کارگروه‌ها در سال گذشته، با استقبال بسیار خوب طلاب مواجه شدیم؛ به همین دلیل با درخواست‌های مکرری که از سوی طلاب مبنی بر اجرای دوباره این طرح در سال آینده تحصیلی به دفتر مدیریت مدرسه شد، تصمیم گرفتیم این کارگروه‌ها را ادامه و حتی گسترش دهیم.

حجت‌الاسلام جزایری، با تأکید بر این‌که عمده‌ترین هدف برنامه‌های مدرسه علمیه امام خامنه‌ای، پرورش استاد و ایجاد نشاط علمی در مدرسه است، ابرازداشت: برنامه علمی که ما برای پرورش استاد و ایجاد شورونشاط علمی در مدرسه داریم، یک برنامه بلندمدت است که این را از سال گذشته آغاز کرده‌ایم و إن شاءالله در سال‌های آتی هم ادامه پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha