جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، استفاده از ظرفیت روحانیون و خیرین جهت توسعه فعالیت‌های مهدوی را یک اصل مهم خواند و تصریح کرد: بنیاد مهدی موعود(عج) باید با بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌هایی همچون آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها، صداوسیما و بسیج، به اهداف عالی خویش دست یابد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، رئیس هیئت مدیره بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به سابقه راه‌اندازی بنیاد مهدی موعود(عج) در این استان، اظهار داشت: این بنیاد از سال 1387 در خوزستان شروع به کار کرد و تاکنون فعالیت‌های خوبی در اهواز و شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی با بیان این‌که استان خوزستان به‌عنوان یکی از استان‌های نمونه در زمینه ترویج فعالیت‌های مهدوی شناخته شده است، اذعان داشت: واسطه فعالیت‌های مثبت انجام شده در خوزستان، این استان از سوی رئیس بنیاد مهدی حضرت موعود، به‌عنوان یکی از استان‌های نمونه کشوری اعلام شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به رسالت‌های بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج)، گفت: تبیین، ترویج، تحقیق، تعلیم و تربیت مهدوی بخشی از رسالت‌های این بنیاد است که امیدواریم بتواند در این زمینه موفق، پویا و بالنده باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، استفاده از ظرفیت روحانیون و خیرین جهت توسعه فعالیت‌های مهدوی را یک اصل مهم نامید و تصریح کرد: بنیاد فرهنگی مهدی موعود باید با بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌هایی همچون آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها، صداوسیما و بسیج، به اهداف عالی خویش دست یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha